Zobacz spot reklamowy

Złap pstrąga na zdrowie! to hasło kampanii promocyjnej i edukacyjnej zachęcającej do spożycia tej pochodzącej z lokalnych gospodarstw akwakultury ryby. Jedzenie pstrąga pozytywnie wpływa na nasze zdrowie – jest on bowiem bogatym źródłem kwasów omega-3, witamin oraz mikroelementów. Kupując pstrągi z naszej akwakultury przyczyniamy się też do ochrony ryb dziko żyjących, których zasoby są ograniczone, oraz rozwoju lokalnej gospodarki. Kampanię realizują: Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych wraz z partnerem handlowym - siecią Biedronka.
W Unii Europejskiej średnie roczne spożycie ryb wynosi 23,1 kg na osobę, a w Polsce to tylko 12,5 kg na osobę. Dlatego Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych oraz sieć Biedronka postanowili zachęcić nas do częstszej ich konsumpcji – zwłaszcza pochodzących z czystych wód naszych stawów zdrowych i smacznych pstrągów.
Pstrąg ma niezwykle delikatne mięso, które można przyrządzić w wielu wariantach smakowych. Warto je jeść, ponieważ jest unikalnym źródłem kwasów omega-3. Zjadając 100 gramów pstrąga, dostarczamy organizmowi zalecaną dzienną dawkę witamin A, D, E, B12 i kwasu foliowego. Pstrąg jest także bogatym źródłem fosforu, selenu, cynku i jodu. Mimo postępu technologicznego hodowla pstrąga jest jedną z najdłużej trwających. Nie da się przyspieszyć wzrostu ryb, dlatego od 30 lat proces ten trwa tyle samo, co mocno wpływa na bezpieczeństwo produkowanej żywności.
Materiały promujące kampanię Złap pstrąga na zdrowie! znaleźć można w sklepach Biedronka oraz na naczepach samochodów dostawczych, należących do sieci.
Stowarzyszenie Producentów Ryb Łososiowatych jest profesjonalną organizacją społeczno-branżową zrzeszającą producentów pstrąga w Polsce. Organizacja powstała w 2007 r., od początku biorąc sobie za cel aktywne i realne działanie na rzecz rozwoju branży.
Sieć Biedronka to ponad 2850 sklepów w ponad 1000 miejscowości. Współpracuje z ponad 600 polskimi dostawcami i zatrudnia ponad 65 tys. pracowników. Każdego dnia Biedronkę odwiedza 4 mln klientów. Filarami strategii firmy są starannie wyselekcjonowane produkty najwyższej jakości, oferowane w niskich cenach. Właścicielem sieci Biedronka jest Jeronimo Martins Polska. S.A.
Zobacz spot reklamowy
